Reklamačný poriadok

Pre vybavenie reklamácie sa snažíme robiť maximum a snažíme sa vždy nájsť také riešenie, ktoré nepríjemnú situáciu čo najviac spríjemní a urýchli.

PRIEBEH:
najprv je nutné nás kontaktovať; potom tovar u Vás vyzdvihneme na naše náklady
o začatí reklamácie (obdržaní tovaru), alebo akékoľvek zmeny budete informovaný na Vami uvedené emailovej adrese
pre urýchlenie prosím zašlite presné informácie a Vaše údaje
tovaru starostlivo zabaľte aby nedošlo k jeho poškodeniu, prípadne otvorenie počas prepravy. Najviac vhodné sú karotové krabice s akoukoľvek výplňou, ktorá zamedzí ďalšiemu pohybu vnútri škatule, alebo pevné strečové fólie
reklamácie neposielajte bez oznámenia, zásielku na dobierku bez predchádzajúcej dohody nemôžeme prijať.

REKLAMÁCII V ZÁRUČNEJ LEHOTE:
V prípade poškodenia tovaru v zákonnej záručnej dobe nás okamžite telefonicky alebo e-mailom kontaktujte pre upresnenie informácií. Naša spoločnosť zabezpečuje vyzdvihnutie zásielky priamo u Vás do troch pracovných dní zadarmo. Tovar je najlepšie vracať v obale v ktorom Vám bolo doručené, prípadne inak pripravené pre prepravu s vyplneným formulárom, ktorý Vám bude zaslaný a presným popisom vady a dokladom o kúpe.

VRÁTENIE TOVARU:
Zakúpený tovar, môžete bez udania dôvodov do 7 dní odo dňa doručenia vrátiť; nesmie byť použité a poškodené. Tovar je najlepšie vracať v obale v ktorom Vám bolo doručené, prípadne inak pripravené pre prepravu s vyplneným formulárom a infomácií o čísle účtu, kam máme zaslať kúpnu cenu.

POŠKODENIE VZNIKNUTÉ PŘERPAVOU ZÁSIELKY:
Kupujúci je povinný pri prevzatí skontrolovať stav zásielky a prípadne odmietnuť prevzatie neúplnej alebo poškodenej zásielky. Pokiaľ kupujúci z nejakého dôvodu zistia poškodenie zásielky až po prevzatí, je povinný bezodkladne informovať naše obchodné oddelenie. V tomto prípade preberáme všetku zodpovednosť a zasielame novú výmenou zásielku (v prípade tovaru na obejnávku, zaistíme čo najrýchlejšie vybavenie; problém s dopravcom riešime sami).